borrow my brother's computer

Tjena! :D
Min skoldag var väll helt okej, det var riktigt varmt idag så det var jätte kvavt inne i klassrummen. DEn sista lektionen var engelska och då hade vi engelskaprov, det gick ganska bra. :) Påvägen hem så köpte jag och Emilie en varsin glass. När jag kom hem var klockan kanske runt fyra, då gjorde jag inget speciellt. Tittade mest på tv och pluggade lite historia. Jag gick ut till Oliver och kollade hur han mådde, han är nästan helt frisk men det är något med hans tänder eller mun som är fel på.. Han äter jätte konstigt.. Jag skulle ha ringt veterinären idag men dom hade typ stängt, men i morron så ska jag ringa dom och skaffa en tid. :) Just nu så lånar jag min brors dator för att jag inte orkar sätta på min egen.. Den är så sjukt seg och så. Emilie mår inte så bra så jag får göra några inlägg. :) Kan ni inte kommentera 'krya på dig Emilie' eller något så hon blir glad! :D Vi blir alltid glada när vi får glada och snälla kommentarer. Nu ska jag avsluta dethär inlägget och gå på toa hehe..:P
You are the reason that I smile every day.

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv:

Trackback
RSS 2.0