Duscha och sedan bums i sängen.. Typ

Goderkväller! :D
Har suttit framför datorn hela kvällen typ. Jag har skrivit för fullt på min romanblogg (www.epicdirection.blogg.se) och nu är jag äntligen klar med kapitel 51! Känns riktigt skönt att ha åstadkommit åtminstone något bra idag! ;) Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och sedan blir det nog antagligen bums i sängen eller tv:n, resten av kvällen. Jag tänker stänga av datorn nu, för annars kommer mina ögon bli fyrkantiga. Nä, men det är så det känns för tillfället. Fick även reda på av pappa att det är uteidrott imorgon, wihoo! :D Jag vet inte, men uteidrott är så mycket roligare än inne.. Konstigt nog. De flesta älskar att vara inne och hatar att vara ute, men jag antar att jag är lite annorlundare än vissa andra. Men nu får jag börja avsluta, innan mina föräldrar blir galna på mig! Dom vill så gärna att jag ska duscha, dom tjatar som hönor. Luktar jag så äckligt? Jag vet inte.


Dessa fina killar har förgyllt min kväll med sina underbara röster. ♥

/ Emilie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv:

Trackback
RSS 2.0