Hey, I just met you and this is crazy

Godkväll! (?) :)
Sitter här ensam i soffhörnan, utan någon att mysa upp sig hos. Gud, så deprimerad jag känner mig nu helt plötsligt. Usch, usch, fy, tvä, blä. Men nu återgår vi till något annat. Okej. Ni vet redan om dagen, låt oss se här nu.. Det är skola imorgon. NEJ. PANIKATTACK. Jag kommer totalt förstöra detta inlägg. :(

Det är iallafall skola igen imorgon och jag är såhääär taggad! Eller inte. Det är sjukt tråkigt att skolan måste börja när vi har varit lediga, jag menar, vi har engelskaprov, idrott och matematik imorgon. Kan det bli värre? Jag skulle inte tro det. Jag vill bara ligga hemma i min säng och sova ut, istället för att gå upp klockan halv sju på morgonen och sedan sitta i en skolbänk hela dagen. :S Efter skolan så blir det väl att ta det lugnt hemma, göra läxor eller något annat. Vi får väl se hur dagen kommer bli. Hoppas iallafall på att det är uteidrott imorgon, för det brukar vara ganska okej. Att det är bra väder skulle ju inte heller skada.

Det gör väl inget om jag slänger upp några av bilderna från majbrasan i detta inlägg? Nej, tänkte väl det. ;)














Fotograf: Emilie Karlman. | Kamera: Nikon Coolpix P500.

/ Emilie

Kommentarer
Postat av: fanny

SV: ellerhur!!

har lagt till dig oxå :)

2012-05-01 @ 18:38:20
URL: http://ourweekday.blogg.se/
Postat av: Ann

Fina bilder



sv, ja... nu följer vi också er :))

2012-05-01 @ 19:01:28
URL: http://jenann.blogg.se/
Postat av: Wilma

Sv: följer er nu :)

2012-05-01 @ 19:17:00
URL: http://wilmafur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv:

Trackback
RSS 2.0