I like you, like alot

Helloj! ;) Idag är det som sagt lördag, riktigt skönt. Jag har vara suttit i soffan idag och vilat. Mina ögon är svullna och jag får tårar hela tiden.. Kunde knappt öppna dom imorse. Snälla Gud, kan du få det att regna? Pretty please? Sitger just nu och lyssnar på musik, twittrar lite och så. Ska kanske åka med mamma och pappa och handla sen. Vi får se om jag orkar det. Om ni undrar över bilden på Zayn och valpen, så tyckte jag den var så gullig att den lika gärna kunde få vara med i inlägget. Deras ögon är så lika på något sätt. :) Hejdå sålänge. / Emilie - mobilblogg

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: Aw tack detsamma sötnosar! såklart vi kan följa varandra :) <3

2012-05-05 @ 14:28:58
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: Erika

Svar: Tack så mycket!

Pepsi är en sheltie (shetland sheepdog) :)

2012-05-06 @ 10:02:28
URL: http://erikadahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv:

Trackback
RSS 2.0