Im alive

Hellu! Förlåt att jag inte har bloggat men jag har inte direkt haft tid.. Jag gick till stallet efter skolan eftersom jag rider på måndagar. Dessutom är det ingen idé att gå hem imellan. Aja ridlektionen gick awesome, vi red ut i det fina vädret och red små konstiga skogsvägar. Det var jätte kul och dessutom fick jag min lilla prinsessa Cilvia, hon var sjukt fin under lektionen :) Först när vi skulle in i skogen totalvägrade hon, jag var längstfram i ledet så jag stoppade för alla, haha, men tillslut fick hon ge sig. Efter vi hade ridit klart och hoppat av gick jag in pch fixade henne sen så hämtade min pappa mig. När jag kom hem åt jag middag och sen duschade jag. Just nu ligger jag i sängen helt redo för att sova men jag kom på att jag inte hade bloggat så varför inte mobilblogga? Imorron få jag hoppas på att Emilie kommer till skolan, hon har ju och är fortfarande sjuk.. Hoppas hon mår bättre imorron och är taggad för skola. Jag är inte direkt taggad, vi har en rätt lång dag. Och efter skolan så ska jag och min pappa åka till veterinären med Oliver och se vad det är för fel, jag tror stort på att det är något med hans tänder som kanske har kommt snett eller blivit infecterat. Nej nu ska jag sova så jag orkar upp imorron, jag som är så seg på morronen. :) You guys make me feel better, what ever it is you always put a smile on my face. ♥♥ / Jenny - mobilblogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv:

Trackback
RSS 2.0