I'm no beauty queen, I'm just beautiful me

Hello! :D
Idag blev lilla jag hemma igen. Har inte gjort ett skit praktiskt taget, eller jo.. Diskat och så, som igår. ;) Annars så har jag legat helt frusen i soffan och bara kollat på tv. Jag mådde nog värre idag än vad jag gjorde igår.. Mina ögon är helt svullna och eftersom att jag har kliat så mycket i dom, så gör det skitont när jag rör dom. Jag mår skit också.. Mamma tror att det är både pollenallergin och att jag är förkyld. Bra va? NEJ. :S Jag är så jävla förbannad.

Imorgon så ska jag inte göra något speciellt. Det blir troligtvis att umgås med familjen och försöka vila så att jag mår lite bättre. Jag vill bara att det ska regna eller något, för då blir inte pollen lika jobbigt. Eller att det ska ta slut, det vore ju ännu bättre! Ugh, man kan ju alltid önska. :(
Om ni undrar varför det kanske inte blir så mycke bloggning av MIG så är det alltså för att jag inte mår så bra. Jag vet inte varför Jenny inte uppdaterar, men hon orkar väl inte antagligen. Ni får väl fråga henne själv. Jag blir lite sur, för det känns inte som hon vill satsa på bloggen så mycket. :( We'll see. Nu ska jag sätta min mobil på laddning och lyssna på lite musik. Byyye.



/ Emilie

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Åh tack gumman :D jag använder tyvärr inte det =/

Vad gör du? :)

2012-05-04 @ 21:06:37
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Alina

sv: Tack så super mycket!! Ni är väldigt vackra ni med!



kram! :D <3

2012-05-04 @ 22:32:49
URL: http://alinafrolund.blogg.se/
Postat av: Siri Helene

Omg, du e fin! <3

2012-05-16 @ 21:29:29
URL: http://sirihpt.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv:

Trackback
RSS 2.0