iPhone lalala

Tjenamors! :D Jag har äntligen fått en iPhone så nu är mitt liv fullbordat! Det enda problemet är att den inte har någom videokamera, så jag kan inte filma.. Jag vet inte riktigt hur vi ska göra med den saken. (Jag har en iPhone 3G)
Idag så har jag iallafall inte gjort så mycket. Vilat och fixat med iPhonen. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men ser på tv just nu och pratar med en kompis. Får flera notiser om personer som gillar mina bilder på Instagram, haha! Kul att ni gillar det jag lägger upp. :D Nej, men nu ska jag hitta på något roligare än att bara sitta i soffan och tråka ihjäl mig! Hoppas på att Jenny slänger in ett inlägg senare.

/ Emilie - mobilblogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv:

Trackback
RSS 2.0