Just call me beautiful

Tjena! :D
Sitter här i soffan och har tittat igenom bilderna från igår och idag. Dom jag tog igår med min kamera blev jätte dåliga.. Plus att min Photo Scape har försvunnit från datorn? :S Konstigt, men min dator är jätte konstig. Så det blir nog inte några bilder från igår. Just nu så skickar Emilie bilderna från idag, dom blev riktigt bra! :) Vi hade tur med vädret, soligt men riktigt jobbig. När bilderna är klara ska jag stänga av datorn och titta på lite tv med familjen.

Imorgon är det skola och jag är lite taggad. Men inte på tanke med plugg och prov.. :(  Men folk kommer bli lite chockade när dom ser mitt hår, undra hur dom kommer reagera. Aja, vi får se hur jag klarar mig.


Ser ni hur min lilla sötnos ser ut, stackarn..Vetrinären nästa?

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv:

Trackback
RSS 2.0