Skit..

Hej på er! :) Jag har haft en blandad dag i skolan. Den har till största delen varit helt okej, men jag har haft stora problem med pollen idag så det har sett ut som att jag gråtit. Jag hade också engelskaprov idag och det gick sjukt bra faktiskt! :D När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket. Snorade runt här hemma och jag mår praktiskt taget skut, men det är två skoldagar kvar innan helgen så jag måste överleva! Jag sitter just nu i min säng och lyssnar på musik. Har myskläderna på mig och orkar inte göra något alls. Mina ögon är så svullna. Blööh. Blir nog inga fler inlägg idag för jag orkar inte helt enkelt.. Jenny får stå för bloggningen idag om den late saken orkar! ;) / Emilie - mobilblogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv:

Trackback
RSS 2.0