Top Model

Helloj! ;) Idag blev lilla jag hemma för att imorse hade mina ögon svullnat igen så mycket att jag knappt kunde se. Det kliar så sjukt mycket i dom för all denna pollen och det gör ju inte saken bättre heller. Jag har inte gjort så mycket idag. Bara hjälpt till hemma. Diskat och såna småsaker. Jag väntar just nu på att någon ska komma hem så jag slipper sitta här i soffan ensam. Jag ser på Top Model och det är helt sjukt hur smala modellerna är! Herregud. :O Vi har knappt några besökare på bloggen, så det gör mig ju väldigt glad. När jag mår bättre så ska jag kämpa med att få upp statistiken för den andra latmasken orkar ju inte det, verkar det som. Nej, nu ska jag göra något roligare. See ya later, maybe? ;) / Emilie - mobilblogg

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! Fin blogg:)

Sv: klart vi kan följa varandra via bloglovin :)

Följer er nu följer ni mig ??:)

2012-05-04 @ 13:25:21
URL: http://linneasalladagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv:

Trackback
RSS 2.0